07.09.2010, 03:38 UTC+2
You are not logged in.
This post has been edited 1 times, last edit by "Rex" (06.08.2010, 21:44)
This post has been edited 1 times, last edit by "Rex" (30.07.2010, 01:27)
This post has been edited 1 times, last edit by "Larsarus" (30.07.2010, 10:48)
Pillt Her!
Kan dere ikke stå frem med spillernavnet deres på alpha, slik at det er noe å forholde seg til.
For alt jeg vet, så kan dere jo være pompel og pilt, bannet på livstid eller bare anonyme kverulanter. En liten signatur får dere vel til?
Rex dine siste ord er noen gode ord, men fortsetter du å hisse deg opp slikt så blir du
tatt for en useriøs og lett opphisset person som kan føre både den ene, og den andre veien.
Men jeg vil bar minne deg på noe (setter strek under det du må legge merke til:
This post has been edited 1 times, last edit by "Rex" (31.07.2010, 02:21)
Du REX jeg har lest hele posten din og jeg skjønner hva du vil, men du gjør det på feil måte!
Kan jeg spørre om hvor mange allianser har du blitt ettersøkt i? Og jeg spilte før på verden
Alpha som larsarus som medlem i SIF!
Jeg spiller nå på verden Beta som medlem i DNA2! Jeg heter Prinsj123 i verden Beta, men
jeg har like mye rett å skrive her på alpha serveren som alle andre spillere. Jeg ser at nå
har du kommet så langt at du begynner å svare med samme mynt, og det er "toppen av kremkaken".
Jeg skjønner at du vil alltid ha siste ord i en diskusjon, men du må venne deg til at du ikke alltid
er den som har rett, og blir derfor den som må stoppe først! Nå har jeg prøvd å forklare deg hva
jeg har ment i forrige post, men du er tydeligvis ikke voksen nok til å forstå det, og det får være ditt
problem!